  • Data: 2020-06-25 15:21:52
    Temat: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris napisał:

    > Znaczy korzystasz z jakiś archaicznych narzędzi skoro nie potrafią
    > zawinać wierszy czy cytowania ogarnąć Ja z tym nie mam problemu

    Wszystkie potrafią zawijać, ale na ogół nie robią tego nieproszone.
    Chwała im za to, bo tego robić nie należy -- nie ma potrzeby zawijania
    linków o długości tysiąca znaków, źle jest zawijać siódmy poziom
    cytatów, który już wyszedł nieco poza osiemdziesiątą kolumnę. Zresztą
    niektórzy guglofile łamią swoje wypłody na wiersze, ale na przykład
    długości 100 znaków -- zawinięcie tego sprawia, że już w ogóle nie da
    się czytać.

    Ja rozumiem, że można nie mieć wyobraźni, ale żeby od razu się tym
    chwalić publicznie?

    Jarek

    --
    A świstak siedzi i zawija...