  • Data: 2021-06-13 01:21:53
    Temat: Re: Odkurzacz bezworkowy
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Jun 2021 22:08:54 +0200, "Irek.N." <i...@t...jest> wrote:
    > Muszę kupić nowy odkurzacz i to z filtrem wodnym. Jest coś godnego
    > obecnie na rynku?

    Z 10 lat temu miałem do czynienia z takim wynalazkiem i po tym
    zapamiętałem by czasem takiego odkurzacza nie kupować. Upierdliwe w
    opróżnianiu, zdarzało się przy tym ulać robiąc jeszcze większy syf.
    Wylewanie do kibla różnych odpadków też nie jest dobrym pomysłem.
    Jednak worek najlpeszy, wyciągasz, wywalasz i zapominasz.

    --
    Marek