  • 1. Data: 2021-06-04 22:08:54
    Temat: Odkurzacz bezworkowy
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    Panowie (i Panie?) temat jest.
    Muszę kupić nowy odkurzacz i to z filtrem wodnym. Jest coś godnego
    obecnie na rynku?

    Wytyczne:
    - domowy,
    - mocny,
    - cena nie gra specjalnie roli, choć worka pieniędzy wolę nie wydawać
    bez wyraźnego powodu,
    - najchętniej tylko z filtrem wodnym,
    - moja pani będzie zachwycona jak będzie miał funkcję mopującą.

    Szlak mnie już trafia czytając wszelkie gówniane rankingi i próbując
    wybrać na podstawie wpisów w sieci, dlatego proszę Was o pomoc w
    wyborze. Może ktoś trafił na wart polecenia.

    Irek.N.

  • 2. Data: 2021-06-04 22:53:37
    Temat: Re: Odkurzacz bezworkowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 4 czerwca 2021 o 22:08:58 UTC+2 Irek.N. napisał(a):
> [...]
    > wybrać na podstawie wpisów w sieci, dlatego proszę Was o pomoc w
    > wyborze. Może ktoś trafił na wart polecenia.

    Pytanie jest bez sensu. Żeby mieć wyrobione zdanie trzeba równolegle użytkować kilka
    modeli. Nie ma tu takich co tyle odkurzaczy mają. Informacja że "mój jest wspanialy'
    nie jest żadną informacją chociażby dlatego że różni ludzie mają różne potrzeby. W
    sklepie nie ma co pytać bo poradzą żeby kupić taki co z niego się już wycofują albo
    najdroższy.

  • 3. Data: 2021-06-04 23:53:06
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

> [...]
    potrzeby. W sklepie nie ma co pytać bo poradzą żeby kupić taki co z niego się już

    Nie do końca.
    Używasz jakiś produkt to wiesz, czy się sprawdza, czy ma istotne wady.
    Nie zależy mi na wybraniu "najlepszego na świecie", bardziej na liście
    wartych sprawdzenia przed zakupem.
    W sieci jest podobnie jak piszesz o sprzedawcach. Wiarygodność rankingów
    jest żadna. :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2021-06-05 00:05:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 04.06.2021 o 23:53, Irek.N. pisze:

    > Nie do końca.
    > Używasz jakiś produkt to wiesz, czy się sprawdza, czy ma istotne wady.
    > Nie zależy mi na wybraniu "najlepszego na świecie", bardziej na liście
    > wartych sprawdzenia przed zakupem.

    Powinien mieć elektroszczotkę trzepiącą. Kiedyś co drugi model mógł mieć
    taką. Dziś nie ma ŻADEN! Kupiłem nowego Elektroluxa i przerobiłem go
    tak, żeby używać starej elektroszczotki z Elektroluxa sprzed 20 lat.

    Inna średnica rury, brak wyjścia elektrycznego - wszystko musiałem
    przerobić, ale działa!

    Nie dało się kupić. Jedyne elektroszczotki to te w pseudo-odkurzaczach
    na baterię.

    --
    MN

  • 5. Data: 2021-06-05 00:21:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 4 czerwca 2021 o 23:53:09 UTC+2 Irek.N. napisał(a):
> [...]
    > wartych sprawdzenia przed zakupem.
    > W sieci jest podobnie jak piszesz o sprzedawcach. Wiarygodność rankingów

    Dalej bez sensu bo u mnie się sprawdza tania zamiatarka na akumulator i odkurzacz
    warsztatowy znanej na całym świecie chińskiej firmy co nazwę zapomniałem. Zamiatarka
    też chińska. A jak bylo gadane tutaj o robotach sprzątających to inni stwierdzili że
    moja zamiatarka jest do dupy za to ich są świetne chociażby dlatego że nie spierdola
    się za schodow, a ja nie mam schodów to taka opcja jest dla mnie zbędna.

  • 6. Data: 2021-06-06 10:28:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Trzepiącą czy kręcącą?

    -----

  • 7. Data: 2021-06-06 10:36:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 06.06.2021 o 10:28, ąćęłńóśźż pisze:
    > Trzepiącą czy kręcącą?
    >

    > -----

    To to samo.

    --
    MN

  • 8. Data: 2021-06-06 20:03:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60ba8856$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    user Irek.N. pisze tak:

    > cena nie gra specjalnie roli

    no to zaszalejmy ;)

    https://www.ceneo.pl/57926063

    --
    Piter

    chciałem być taksówkarzem
    chciałem mieć beczkę z gazem
    wozić kurwy do klientów
    i pod dworcem z kolegami w karty grać

  • 9. Data: 2021-06-06 20:48:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan PiteR napisał:

    > no to zaszalejmy ;)
    >
    > https://www.ceneo.pl/57926063

    To jest niby szaleństwo?! Kilkanaście lat temu wielkie sukcesy odnosili
    domokrążcy, którzy sprzedawali odkurzacze za równowartość półrocznej
    typowej pensji. Zestawy garnków za podobne pieniądze też się sprzedawały.

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2021-06-07 12:51:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie to samo.
    Miałem trzepiącą Zelmera - dwa gumowe paski trzepiące na zasadzie podciśnienia;
    pomysł może dobry, ale Zelmery miały podciśnienie
    socjalistyczne.
    Obrotowa [szczotka] to inny system.
    Przy czym miałem i pneumatyczne (napęd szczotki), i elektryczne (jedną z nich właśnie
    Elektroluksa, nie pamiętam którą).
    Na obrotowe zawsze się coś nawinie i zablokuje niestety.
    Dopiero w robotach jakoś to dopracowują, ochrona wałków łożysk itp.
    A i tak bez nożyczek do robota nie podchodź.
    Obrotowe dobre do gładkiego (na odwrót, niż myślałem), bo z dywanu wełnianego
    wyczesywały dużo runa.
    Robot ze szczotką włosiano-gumową i jeszcze z doczepionym wilgotnym mopem nieźle
    poleruje gres/terakotę.
    Ryzykujecie drewniane parkiety też na mokro?

    -----