  • 11. Data: 2021-06-07 12:57:56
    Temat: Re: Odkurzacz bezworkowy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W bezworkowym, który mamy przeszkadza mi:
    - brak regulacji mocy (obrotów silnika);
    - hałas większy, niż w dobrym workowym (tej samej marki);
    - słaba odporność na wciągnięte folie, torebki, tasiemki (to wszystko owija się wokół
    rdzenia - "przecież pusty, a nie ciagnie",
    kobicie nie wytłomaczysz ;))
    - babranie się w śmieciach (ostatnio sypię do kibla i spuszczam).
    Chciałem wyłącznie z uwagi na dzieci (zabawki) - bo jednak babranie w wydalinach
    bezworkowego jest przyjemniejsze, niż rozpruwanie
    worka ;)).

  • 12. Data: 2021-06-13 01:21:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 4 Jun 2021 22:08:54 +0200, "Irek.N." <i...@t...jest> wrote:
    > Muszę kupić nowy odkurzacz i to z filtrem wodnym. Jest coś godnego
    > obecnie na rynku?

    Z 10 lat temu miałem do czynienia z takim wynalazkiem i po tym
    zapamiętałem by czasem takiego odkurzacza nie kupować. Upierdliwe w
    opróżnianiu, zdarzało się przy tym ulać robiąc jeszcze większy syf.
    Wylewanie do kibla różnych odpadków też nie jest dobrym pomysłem.
    Jednak worek najlpeszy, wyciągasz, wywalasz i zapominasz.

    --
    Marek