  • 1. Data: 2021-06-06 12:47:40
    Temat: Foto na wiacie - gdzie falownik?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Jak w temacie - montuję foto na wiacie i mam zagwozdkę gdzie umieścić
    falownik. Do chałupy po torach kablowych z 30m. Plan mam taki aby na
    krótszym boku wiaty postawić ściankę murowaną wysokości 1,8m i falownik i
    inne skrzynki powiesić na tej ściance. Ewentualnie zrobię nad nim jakiś
    daszek, choć i tak będzie od wewnętrznej strony wiaty. Ma to sens?
    Wiata, jak to wiata - otwarta ze wszystkich stron.

    TG

  • 2. Data: 2021-06-06 17:18:39
    Temat: Re: Foto na wiacie - gdzie falownik?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 06/06/2021 12:47, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > Ma to sens?

    Pod warunkiem że nie zajumają. Na falowniku lub w instrukcji jest
    informacja na czym i jak go mocować. Myślę, że jak nie będzie na niego
    kapać...

    > Wiata, jak to wiata - otwarta ze wszystkich stron.

    No własnie... kilka km ode mnie zajumano, w nowo budowanych domkach,
    falowniki i klimy. Widać rynek się pojawił na: mało uzywane, sprzedaje,
    bo zmieniam na większy.

  • 3. Data: 2021-06-06 22:56:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > jakiś daszek, choć i tak będzie od wewnętrznej strony wiaty. Ma to sens?
    > Wiata, jak to wiata - otwarta ze wszystkich stron.

    Daj jakąś płytę OSB od wewnętrznej strony dachu i tam zamocuj. Na co Ci
    ściana?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 4. Data: 2021-06-07 06:55:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2021 o 22:56 LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Daj jakąś płytę OSB od wewnętrznej strony dachu i tam zamocuj. Na co Ci
    > ściana?

    ze względu na ppoż. Instalacja ma 15kW i podpada pod odbiór strażaka.

    TG

  • 5. Data: 2021-06-07 07:01:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2021 o 17:18 heby <h...@p...onet.pl> pisze:

    > Pod warunkiem że nie zajumają.
    Fakt, o tym nie pomyślałem. Pomyślę nad jakąś klatką stalową.

    > Na falowniku lub w instrukcji jest informacja na czym i jak go mocować.
    > Myślę, że jak nie będzie na niego kapać...
    Kapać nie będzie, w instrukcji są tylko odstępy od przegród (0,5m dół i
    góra, i 0,3m po bokach).

    TG

  • 6. Data: 2021-06-07 23:19:03
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > ze względu na ppoż. Instalacja ma 15kW i podpada pod odbiór strażaka.

    To niech to będzie płyta niepalna :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>