  • 1. Data: 2021-06-03 02:18:28
    Temat: O co w tym chodzi
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://wysokienapiecie.pl/38107-koniec-korzystnych-
    rozliczen-dla-prosumentow-z-fotowltaika/
    Czy tam napisali że nie będzie przechowywania prądu z fotowoltiki w sieci tylko ktoś
    kto ma panele będzie sprzedawał prąd do sieci po cenie takiej takiej jaką
    elektrownie. I że w przypadku niezbilnsowania sieci będzie a to niezbilansownie jakie
    wprowadzi płacił. Na dodatek operator jak będzie miał kaprys albo za dużo prądu
    będzie go mógł odłączyć. Takie coś wywraca na lewą stronę system prosumencki. Inna
    sprawa że jakiś czas temu w tv ktoś z rządu informował i objaśnił że energetyka nie
    jest zainteresowana prosumentmi. Chcą za dużo pieniędzy i wprowadzają spore
    zakłócenie w stabilną pracę systemu. I że nic nie mają mi ktoś sobie samochód z
    własnej fotowoltiki naładuje. Zainteresowani są prądem wiatraków bo wiatraki z
    bardziej stabilne i przewidywalne.

  • 2. Data: 2021-06-03 08:56:12
    Temat: Re: O co w tym chodzi
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    własnej fotowoltiki naładuje. Zainteresowani są prądem wiatraków bo wiatraki z

    Szybko idzie. Spodziewałem się zmian najwcześniej za kilka lat.
    Ale widzę, że w projekcie obecni prosumenci mają prawo pozostać na
    obecnych warunkach.

    --
    MN

  • 3. Data: 2021-06-03 09:03:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Jun 2021 17:18:28 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > I że w przypadku niezbilnsowania sieci będzie a to niezbilansownie jakie wprowadzi
    płacił.

    Piłeś, nie pisz.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 4. Data: 2021-06-03 10:24:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 czerwca 2021 o 09:03:58 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Piłeś, nie pisz.
    > --
    > Jacek
    > -I hate haters-
    Za chwilę chuja garbaty będziesz się produkował jaki to ja zły jestem. Chcącemu nie
    dzieje się krzywda. Mogłeś napisać że wydaje ci się że mogłem coś pominąc, mylić się
    w ocenie itp. I wyjaśnić co tam według ciebie postaci napisali. To specjalnie idzesz
    na zwarcie bo wiesz że ja zawsze chamstwu przeciwstawiam się kulturą osobistą.

  • 5. Data: 2021-06-03 10:31:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 czerwca 2021 o 08:56:14 UTC+2 Marcin N napisał(a):
> [...]
    > >
    > Szybko idzie. Spodziewałem się zmian najwcześniej za kilka lat.
    > Ale widzę, że w projekcie obecni prosumenci mają prawo pozostać na

    Tam nie ma treści ustawy w ostatecznym brzmieniu przyjętej przez sejm itd. Jeden
    powie tak jak Ty. Że oczywiście starzy zostaja na starych zasadach bo prawo nie może
    działać wstecz. A inny powie że jeśli wprowadzili zmiany że pieszy ma....... . To ci
    co mieli pj przed wprowadzeniem przepisu też muszę się do zmian stosowac. To dlaczego
    w przypadku prądu miało by być inaczej? I który będzie miał rację?

  • 6. Data: 2021-06-03 15:14:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Jun 2021 01:24:35 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    na zwarcie bo wiesz że ja zawsze chamstwu przeciwstawiam się kulturą osobistą.

    Żebyś ty jakiś sąd przedstawił :) Ale to zdanie nie ma sensu. Czy ty nie
    czytasz tego co wyklepiesz zanim wyślesz?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 7. Data: 2021-06-03 15:28:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 czerwca 2021 o 15:14:48 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > Żebyś ty jakiś sąd przedstawił :) Ale to zdanie nie ma sensu. Czy ty nie
    > czytasz tego co wyklepiesz zanim wyślesz?
    Ten uśmiech masz od urodzenia czy nabyty jak ci stary gracką w łeb zajebał bo chciał
    muchę zabić?

  • 8. Data: 2021-06-03 15:34:57
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 03/06/2021 15:28, Zenek Kapelinder wrote:
    > stary gracką w łeb zajebał

    Również Zenuś: "ja zawsze chamstwu przeciwstawiam się kulturą osobistą".

    Kulturom osobistom. Wenrzykiem!

    Hipokryzja wysokiej częstotliwości...

  • 9. Data: 2021-06-03 16:03:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Jun 2021 06:28:15 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

> [...]
    > Ten uśmiech masz od urodzenia czy nabyty jak ci stary gracką w łeb zajebał bo

    Zenuś, nie burz się. Po prostu czytaj przed wysłaniem.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 10. Data: 2021-06-03 16:11:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 czerwca 2021 o 16:03:13 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    idzesz na zwarcie bo wiesz że ja zawsze chamstwu przeciwstawiam się kulturą osobistą.

    > Zenuś, nie burz się. Po prostu czytaj przed wysłaniem.
    Czego nie rozumiesz w tym jednym prostym zdaniu?