  • 11. Data: 2021-06-03 16:19:28
    Temat: Re: O co w tym chodzi
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Jun 2021 07:11:11 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Czego nie rozumiesz w tym jednym prostym zdaniu?
    > I że w przypadku niezbilnsowania sieci będzie a to niezbilansownie jakie wprowadzi
    płacił.

    Niczego. Wiesz co to podmiot czy orzeczenie? Wskaż mi choć jedno w tym
    zdaniu.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 12. Data: 2021-06-03 16:21:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 czerwca 2021 o 16:19:32 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Niczego. Wiesz co to podmiot czy orzeczenie? Wskaż mi choć jedno w tym
    > zdaniu.
    > --
    > Jacek
    > -I hate haters-
    W języku polskim istnieje podmiot domyślny nieukowcu.

  • 13. Data: 2021-06-03 16:31:12
    Od: ptoki <s...@g...com>

    czwartek, 3 czerwca 2021 o 09:19:32 UTC-5 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Niczego. Wiesz co to podmiot czy orzeczenie? Wskaż mi choć jedno w tym
    > zdaniu.

    Jak usuniesz nadmiarowe "a" to jest znosnie:
    "I że w przypadku niezbilnsowania sieci będzie to niezbilansownie jakie wprowadzi
    płacił."

    Tacy w dupe do przodu jestescie a walicie kilobajty tekstu zeby bic piane.
    Jakims cudem post zrozumialem i chcialem sie dowiedziec co grupa o tym sadzi. Zamiast
    tego dostalem piane o zdaniu.

  • 14. Data: 2021-06-03 17:27:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 czerwca 2021 o 16:31:13 UTC+2 ptoki napisał(a):

> [...]
    > Jakims cudem post zrozumialem i chcialem sie dowiedziec co grupa o tym sadzi.
    A jak zamiast a będzie za? Trzeba być naukowcem żeby zrozumieć jedno proste zdanie w
    którym zabrakło wcale nie najważniejszej litery.

  • 15. Data: 2021-06-03 17:28:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > Jakims cudem post zrozumialem i chcialem sie dowiedziec co grupa o tym sadzi.
    Żeby nie było że się przypierdalam. Zamiast tego dostałem pianę o zdaniu. Co to kurwa
    znaczy, jaka piana.

  • 16. Data: 2021-06-03 18:22:04
    Od: ptoki <s...@g...com>

    czwartek, 3 czerwca 2021 o 10:27:08 UTC-5 4...@g...com napisał(a):

    Zamiast tego dostalem piane o zdaniu.
    > A jak zamiast a będzie za? Trzeba być naukowcem żeby zrozumieć jedno proste zdanie
    w którym zabrakło wcale nie najważniejszej litery.

    Wyjdzie na to samo.
    Ja sie nigdy literowek nie czepiam bo mozna je w tekscie pisanym albo poprawic albo
    dopytac bo taka natura grup/chatow/forów.
    Ale podnioslo mi sie cisnienie bo swietojebliwi grmmar nazi okazali sie takimi samymi
    pieniaczami jak sugeruja ze ciemnogrod jest.
    A prawda jest taka ze sami sa ciemnogrodem tylko swiadectwo mieli z paskiem.

  • 17. Data: 2021-06-03 18:49:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 3 czerwca 2021 o 18:22:06 UTC+2 ptoki napisał(a):

> [...]
    samymi pieniaczami jak sugeruja ze ciemnogrod jest.
    > A prawda jest taka ze sami sa ciemnogrodem tylko swiadectwo mieli z paskiem.
    Wszyscy mieliście świadectwa z paskiem. Najpierw świadectwo w szkole a potem w domu
    pasek od ojca.

  • 18. Data: 2021-06-03 21:48:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 3 czerwca 2021 o 09:03:58 UTC+2 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Piłeś, nie pisz.

    Ty tak powaznie?
    Jedną literkę kogut zgubil i nie rozumiesz?
    Piłeś nie pisz.

  • 19. Data: 2021-06-04 06:56:28
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-06-03 o 10:24, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:

    > Za chwilę chuja garbaty będziesz się produkował jaki to ja zły jestem. Chcącemu nie
    dzieje się krzywda. Mogłeś napisać że wydaje ci się że mogłem coś pominąc, mylić się
    w ocenie itp. I wyjaśnić co tam według ciebie postaci napisali. To specjalnie idzesz
    na zwarcie bo wiesz że ja zawsze chamstwu przeciwstawiam się kulturą osobistą.

    Jesteś P S Y C H O P A T Ą!

    --
    Runt

  • 20. Data: 2021-06-07 11:24:08
    Od: Mark Woydak <m...@n...net>

    W dniu 2021-06-03 o 15:34, heby pisze:

    > Również Zenuś: "ja zawsze chamstwu przeciwstawiam się kulturą osobistą".
    >
    > Kulturom osobistom. Wenrzykiem!
    >
    > Hipokryzja wysokiej częstotliwości...

    To PSYCHOPATA. Groźny PSYCHOPATA!!

    --