    Subject: Re: Odkurzacz bezworkowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: "Irek.N." <i...@t...jest>
    Date: Fri, 4 Jun 2021 23:53:06 +0200

    > Pytanie jest bez sensu. Żeby mieć wyrobione zdanie trzeba równolegle użytkować
    kilka modeli. Nie ma tu takich co tyle odkurzaczy mają. Informacja że "mój jest
    wspanialy' nie jest żadną informacją chociażby dlatego że różni ludzie mają różne
    potrzeby. W sklepie nie ma co pytać bo poradzą żeby kupić taki co z niego się już
    wycofują albo najdroższy.

    Nie do końca.
    Używasz jakiś produkt to wiesz, czy się sprawdza, czy ma istotne wady.
    Nie zależy mi na wybraniu "najlepszego na świecie", bardziej na liście
    wartych sprawdzenia przed zakupem.
    W sieci jest podobnie jak piszesz o sprzedawcach. Wiarygodność rankingów
    jest żadna. :(

    Miłego.
    Irek.N.