  • Data: 2021-06-05 00:05:59
    Temat: Re: Odkurzacz bezworkowy
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.06.2021 o 23:53, Irek.N. pisze:

    > Nie do końca.
    > Używasz jakiś produkt to wiesz, czy się sprawdza, czy ma istotne wady.
    > Nie zależy mi na wybraniu "najlepszego na świecie", bardziej na liście
    > wartych sprawdzenia przed zakupem.

    Powinien mieć elektroszczotkę trzepiącą. Kiedyś co drugi model mógł mieć
    taką. Dziś nie ma ŻADEN! Kupiłem nowego Elektroluxa i przerobiłem go
    tak, żeby używać starej elektroszczotki z Elektroluxa sprzed 20 lat.

    Inna średnica rury, brak wyjścia elektrycznego - wszystko musiałem
    przerobić, ale działa!

    Nie dało się kupić. Jedyne elektroszczotki to te w pseudo-odkurzaczach
    na baterię.

    --
    MN