  • Data: 2021-06-07 12:51:52
    Temat: Re: Odkurzacz bezworkowy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie to samo.
    Miałem trzepiącą Zelmera - dwa gumowe paski trzepiące na zasadzie podciśnienia;
    pomysł może dobry, ale Zelmery miały podciśnienie
    socjalistyczne.
    Obrotowa [szczotka] to inny system.
    Przy czym miałem i pneumatyczne (napęd szczotki), i elektryczne (jedną z nich właśnie
    Elektroluksa, nie pamiętam którą).
    Na obrotowe zawsze się coś nawinie i zablokuje niestety.
    Dopiero w robotach jakoś to dopracowują, ochrona wałków łożysk itp.
    A i tak bez nożyczek do robota nie podchodź.
    Obrotowe dobre do gładkiego (na odwrót, niż myślałem), bo z dywanu wełnianego
    wyczesywały dużo runa.
    Robot ze szczotką włosiano-gumową i jeszcze z doczepionym wilgotnym mopem nieźle
    poleruje gres/terakotę.
    Ryzykujecie drewniane parkiety też na mokro?

    -----