    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 4 Jun 2021 13:53:37 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Odkurzacz bezworkowy
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 4 czerwca 2021 o 22:08:58 UTC+2 Irek.N. napisał(a):
    > Panowie (i Panie?) temat jest.
    > Muszę kupić nowy odkurzacz i to z filtrem wodnym. Jest coś godnego
    > obecnie na rynku?
    >
    > Wytyczne:
    > - domowy,
    > - mocny,
    > - cena nie gra specjalnie roli, choć worka pieniędzy wolę nie wydawać
    > bez wyraźnego powodu,
    > - najchętniej tylko z filtrem wodnym,
    > - moja pani będzie zachwycona jak będzie miał funkcję mopującą.
    >
    > Szlak mnie już trafia czytając wszelkie gówniane rankingi i próbując
> [...]
    Pytanie jest bez sensu. Żeby mieć wyrobione zdanie trzeba równolegle użytkować kilka
    modeli. Nie ma tu takich co tyle odkurzaczy mają. Informacja że "mój jest wspanialy'
    nie jest żadną informacją chociażby dlatego że różni ludzie mają różne potrzeby. W
    sklepie nie ma co pytać bo poradzą żeby kupić taki co z niego się już wycofują albo
    najdroższy.