  • Data: 2021-06-04 22:08:54
    Temat: Odkurzacz bezworkowy
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie (i Panie?) temat jest.
    Muszę kupić nowy odkurzacz i to z filtrem wodnym. Jest coś godnego
    obecnie na rynku?

    Wytyczne:
    - domowy,
    - mocny,
    - cena nie gra specjalnie roli, choć worka pieniędzy wolę nie wydawać
    bez wyraźnego powodu,
    - najchętniej tylko z filtrem wodnym,
    - moja pani będzie zachwycona jak będzie miał funkcję mopującą.

    Szlak mnie już trafia czytając wszelkie gówniane rankingi i próbując
    wybrać na podstawie wpisów w sieci, dlatego proszę Was o pomoc w
    wyborze. Może ktoś trafił na wart polecenia.

    Irek.N.