    Subject: Re: Odkurzacze
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Sebastian Rusek <s...@r...eu>
    Date: Sat, 26 Sep 2020 23:53:38 +0200

    W dniu 18.09.2020 o 10:06, Marek pisze:
    > A jak ogólnie oceniasz ten odkurzacz? Przydałby się znowu wątek co w
    > odkurzaczaxh słychać, mam gotowe felietony na temat i7+ oraz Braava Jet
    > m6, może kogoś by to interesowało.

    Od miesiąca mam COBBO PRO 27+ z bazą w której potrafi wyrzucić śmieci.
    Absolutnie nic z nim nie robię - jeździ, sprząta, jest czysto, innego
    odkurzacza nie używam. Najważniejsze, że póki co jest całkowicie
    bezobsługowy, bo śmieci wyrzuca do bazy a w bazie to może 1/5 worka
    dopiero jest. Myślę, że przy domu 120m2 trzeba będzie raz na pół roku
    się schylić żeby worek wymienić na pusty.

    https://cobbo.pl/Robot-odkurzajaco-mopujacy-COBBO-PR
    O-27-p119

    --
    Pozdr