  • Data: 2020-09-30 13:34:13
    Temat: Re: Odkurzacze
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 września 2020 13:06:54 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > A tak na poważnie... za 79 zł nie da się zrobić robota, który:

    Nikt oprócz Marka nie pisał o cenie 79zł. Zenek podawał ok 300zł 3-4 lata temu

    > - sam wraca do bazy i się wypróżnia w trakcie lub po
    > - pracuje w harmonogramie
    > - sprząta metodycznie dzieląc pomieszczenie na obszary, do których po
    > sprzątnięciu nie wraca (zamiast jeździć losowo od przeszkody do
    > przeszkody)
    > - robi zlecenia na żądanie typu "sprzątnij kuchnię"

    Nie mam pojęcia
    W lidlu leżą jakies po 700zł czy spełnia powyższe wymagania sprawdż

    https://www.lidl-sklep.pl/pl-PL/Vileda-Robot-sprzata
    jacy-VR-302/p100304544?mktc=shopping&gclid=EAIaIQobC
    hMImqHVsuGQ7AIVGiwYCh10YAJyEAQYASABEgITHfD_BwE

    > To jest absolutne minimum. Tego nawet za 300zl się nie da raczej.
    > Choć chętnie taki za 300 z powyższymi szykanami bym przetestował.

    To sa twoje wymagania
    Dla mnie wystarczyłoby żeby raz dziennie "dał rade" cała kondygnacje ogarnąć. a czy
    metodycznie z GPSem czy chaotycznie to zrobi to mi generalnie zwisa bo robiłby to
    podczas mojej nieobecności. Raz/dwa razy w tygodniu byłbym w stanie się schylić i go
    wypróżnić oraz naładować
    "Dał radę" to znaczy żeby mu baterii starczyło, żeby umiał spod stołu z 6 krzesłami
    wyjechać, żeby żadnego miejsca nie ominął
    Za takiego może 300zł bym się skusił zapłacić
    Jakiś czas temu żona dostała vROBO TKG RVC 1001.
    Ze dwa dni go testowałem
    Głupi był bo jeździł losowo po chałupie(omijając niektóre miejsca), blokował się pod
    stołem, przy szafie itp. Nie było szans żeby cały parter w miarę dokładnie ogarnął
    Dobry człowiek z OLX dał mi za niego wtedy 150zł wiec starczyło na kilka lat na worki
    do tradycyjnego Zelmera który się popsuć do dzisiaj nie chce;)