  • Data: 2015-08-19 13:04:38
    Temat: Re: Odp: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fragi pisze:

    > Podobno to dobra metoda te prześcieradła. Stosowana m.in. w Indiach
    > i innych krajach o gorącym klimacie. Sama nie stosowałam. Od lat mam
    > klimę i życia sobie bez niej nie wyobrażam, niestety. Ostatnio źle
    > znoszę upały.

    Na przykład w Związku Radzieckim. Pamiętam ze szkoły -- było o tym
    w czytance z rosyjskiego. Z tym że takie wieszanie, to w oknach.
    Wtedy wilgoć do wnętrz się nie wdaje i rzeczy nie pogarsza. W ogóle
    dobre wtedy, gdy klimat suchy.

    Jarek

    --
    I z tego słyną siostry klaryski, że najlepiej ze wszystkich uczą rosyjski