  • Data: 2020-10-16 20:03:11
    Temat: Re: Odpływy z rynien - z siatką czy bez?
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-15 o 21:58, Marek pisze:

    > Raz na jakiś czas pożądna ulewa nie przeczyści?

    Może przeczyści. A jak nie przeczyści to będziesz wykopywać 20m rur spod
    kostki bo zaoszczędziłeś 50pln? :)))) Nie wiem jakie masz(będziesz mieć)
    spadki, jakie rury i ich ułożenie (ja mam pod kostką ułożone trójniki
    zbierające z 4 rynien - jakby u mnie się to zapchało to klops).

    Pamiętaj, ze te osadniki też się czyści (bo w końcu cały syf tam się
    zatrzymuje w postaci liści i gałązek). Jak nie oczyścisz to wywali ci
    woda klapką burzową (przez którą się też czyści siateczkowe pojemniki na
    których się te liście zatrzymują).