  • Data: 2021-07-25 07:49:18
    Temat: Re: Ogrodzenie raz jeszcze. Kwestie formalne.
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-24 o 11:15, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Wstałeś debilu w sobotę przed ósma żeby mi odpowiedzieć. Powinienem czuć się
    zaszczycony a śmiać mi się z ciebie chce.

    brawo koguciku, piejesz jak zarzynany przez cały dzień. jestesmy
    zaszczyceni ze taki geniusz "yntelektu" jak ty poswieca swoj czas by
    bełkotać na grupach zwanych dyskusyjnymi.

    no krisy, janusze i inne zwisy - podoba sie wam styl zenusia-kogucika?
    jezeli tak to jestecie tacy sami psychole jak on. miernota społeczna.

    --
    Runt