    Subject: Re: Ogrodzenie raz jeszcze. Kwestie formalne.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: yabba <...@...pl>
    Date: Sun, 25 Jul 2021 16:50:32 +0200

    W dniu 23.07.2021 o 15:20, m4rkiz pisze:
    > Ogrodzenie chciałem robić, więc czytam MPZP a tam:
    >
    > "Wysokość ogrodzenia frontowego do 160 cm. Zakazuje się używania
    > ogrodzeń z prefabrykowanych elementów betonowych w frontowej części
    > działki."
    >
    > Problem w tym że pasuje mi akurat ogrodzenie z "prefabrykowanych
    > elementów betonowych"  w dodatku wysokie na dwa metry i obsadzone
    > bluszczem.
    >
    > Chciałem więc zrobić je cofnięte od przedniej granicy działki o X metrów
    > a z samego przodu postawić tylko mikro gabionik czy coś podobnego żeby
    > ludzie omijający progi przestali na nią wjeżdżać.

> [...]

    Widzę, że nie będziesz robił płotu w granicy działki, tylko wsporniki do
    hodowli bluszczu na terenie swojej działki. Z tego wnioskuję, że
    przepisy o płotach nie będą Cię dotyczyć, co najwyżej przepisy związane
    z uprawami roślin.
    A jakby się ktoś pytał, to płot w granicy planujesz zrobić w przyszłości.

    yabba