    Date: Sun, 03 Jan 2021 14:43:10 +0100
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrzewanie domu

    > Masz zupełną rację. Ogrzewanie zawsze powinno się robić mieszane.

    Żarty, żartami, ale widziałem instalację w jednej z firm (firma o
    profilu technicznym), gdzie kocioł gazowy napędzał promienniki podczerwone!
    Żadna ściema, widziałem na własne oczy i nie mogłem uwierzyć, że ktoś
    taką instalację zaprojektował. Promienniki powieszone tuż pod dachem na
    hali.
    Trzeba uważać co się pisze, bo zawsze może trafić się jakiś matoł, który
    dokładnie tak zrobi i będzie później płacz :(

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. a w kwestii podłogówki, od 7 lat eksploatuję 300m2 i złego słowa nie
    powiem. Jak będę budował dom, zrobię wszędzie podłogówkę.