  • Data: 2021-01-04 17:38:42
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .01.2021 o 14:52 m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> pisze:

    > ja na przykład w obecnie występujących temperaturach (-3 do +3) palę ok.
    > 20 kg ekogroszku po 800 za tonę i uważam to za rewelacyjny wynik

    16PLN dziennie.
    Ja od dwóch tygodni mam podlicznik w PC (powietrzna) i od 18.12 do 01.01
    (14 dni) zużyłem 646kWh x 0,27 (G12w II taryfa) = 12,5 PLN/dzień. Chałupa
    180m + CWU 300L.
    Za tydzień-dwa powinienem mieć cyfrowy ciepłomierz i zacznę zabawę z
    COP'em.
    W wiacie na drewno mam ze 30mp brzozy i wygląda na to, że jak nie spadnie
    drastycznie temp to się jej nie dotknę.

    TG