  • Data: 2021-01-04 18:45:00
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: MiSter <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ps. a w kwestii podłogówki, od 7 lat eksploatuję 300m2 i złego słowa nie
    > powiem. Jak będę budował dom, zrobię wszędzie podłogówkę.

    Dokładnie!

    Też eksploatuję od trzech lat 150m2 podłogówki i jestem super
    zadowolony. Również zrobiłem 12 obwodów w zamyśle aby tym jakoś
    sterować, ale szkoda zachodu. Obecnie mam jeden regulator na którym mam
    ustawioną temperaturę zadaną, i taką temperaturę mam na całej tej
    powierzchni użytkowej (+-0.5 stopnia) .

    Kolega jak budował dom, tak z 15 lat temu, zrobił sobie w domu na
    parterze ogrzewanie podłogowe i jest z tego rozwiązania również bardzo
    zadowolony.
    Natomiast na piętrze ma klasyczne grzejniki.

    Z tych grzejników zupełnie nie jest zadowolony.
    I nie chodzi tutaj o dopasowanie systemów, sprzęgła, temperatury etc.
    tylko o komfort mieszkania.
    W ubiegłym roku powziął decyzję o przeróbce ogrzewania na piętrze,
    polegającej na wymianie grzejników na ogrzewanie wodne podłogowe.
    Na wiosnę ma przyjechać ekipa z frezarką która mu wyfrezuje w posadzce
    rowki w celu ułożenia w nich przewodów ogrzewania wodnego.

    A powtarzanie argumentu, że kurz etc... no cóż - czasem trzeba odkurzyć
    mieszkanie :)