  • Data: 2021-01-04 18:48:56
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 4 Jan 2021 17:11:37 +0100, Uzytkownik napisał(a):

    > Widzisz. Jak byś miał odrobinę wiedzy to wiedziałbyś, że nawet grzejąc
    > farelką czy też kotłem elektrycznym z grzałkami na zasadzie załączania
    > wyłączania tego urządzenia są większe straty energii niż w przypadku,
    [-] ciach głupoty.
    Miałeś sprecyzować co to "urządzenie grzewcze". Nie zrobiłeś tego.
    Miałeś udowodnić że częste wyłączanie "urządzenia grzewczego" wpływa na
    straty. Nie zrobiłeś tego. Powtórzyłeś jedynie swoje pustosłowne prawdy
    objawione.
    Każdy który wypowiada się na temat regulacji tempertury bez używania
    takich pojęć jak stała czasowa czy czas martwy obiektu, regulacja
    dwustanowa PID, pojemność cieplna czy przewodność cieplna, histereza,
    czy też wypowiadając się zaniedbuje narysowanie choćby przybliżonego
    schematu regulacji z podaniem podstawowych składników obiektu tejże
    regulacji, jest po prostu głupcem.

    --
    Jacek
    -I hate haters-