  • Data: 2021-01-04 18:40:45
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .01.2021 o 18:17 Marek <f...@f...com> pisze:

    > Nie interesuje mnie, że ciepło będzie ale jutro (bo taka bezwładność
    > ukladu), przy czym w pierwszy dzień na grzanie zużyje już 30kWh energii
    > i nadal będzie w tym dniu zmino, a w kolejnym dniu z tego zużyje tylko 7
    > na ogrzanie pomieszczenia (tyle odda woda). Nie interesuje też mnie, że
    > ciepło będzie od jutra ale przez cały tydzień, przy czym pojutrze na
    > zewnątrz jest ocieplenie i nie mam co zrobić z pozostałą 23kWh, która
    > pojdzie w gwizdek bo nie jestem w stanie jej przechować na okres
    > zimniejszy.

    Opisujesz sytację z Twojego aktualnego CO?
    Podaj jakie masz przekroje, jaka szacowana wielkość chałupy i jaka moc
    kotła.

    Jak masz 5 kondygnacyjny pałac to faktycznie inny, ten szczególny
    przypadek.
    Jak typowy domek 100-200m, dwie kondygnacje, rury piony 1,5-2" to powyższe
    przy współczesnym kotle gazowym dobranym do zapotrzebowania u Ciebie nie
    wystąpi.
    Zdajesz sobie sprawę, że taka bezwładność jak podajesz to i tak pikuś przy
    podłogówce?

    TG