    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ogrzewanie domu
    <5ff379ba$0$559$65785112@news.neostrada.pl> <rt1v93$ocf$3@dont-email.me>
    <20210105175010.01ee3d5d@mateusz>
    <5ff4b1f9$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <20210105194353.3be5cc59@mateusz>
    <5ff4c625$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <20210106091129.6ac07c91@mateusz> <rt4kdt$76p$1@dont-email.me>
    <20210106180132.1a180457@mateusz> <o...@l...harvard.local>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <o...@l...harvard.local> <20210107104239.02766ec7@mateusz>
    <o...@l...harvard.local> <20210107114231.29df516b@mateusz>
    Date: Thu, 07 Jan 2021 11:50:03 +0100
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2021 o 11:42 Mateusz Viste <m...@x...invalid> pisze:

    > Nie, żadne inne problemy - wręcz przeciwnie. Zmuszają mnie regularnie do
    > ruchu, a czasem wręcz do sportu. Z mojej perspektywy - same zalety. :)
    > No i pogadać jest z kim na co dzień, a to też (dla mnie) ważne.

    Od pogaduszek to ja mam psa. Nikt tak mądrze nie słucha jak pies, jak
    oglądamy razem film przyrodniczy ze zwierzętami to on wiecej komentuje niz
    ja :-)

    Z psami to w ogóle ciekawa sprawa, jeden po drugim, praktycznie tej samej
    razy - a jeden przez całe życie ignorował telewizor, drugi zasiada i
    ogląda ze mną :-) Śledzi wzrokiem, denerwuje się, szczeka, warczy na
    jakieś zwierzę. Jak nie ma przyrody na ekranie to się szybko nudzi, ale
    przyrodnicze na Planet potrafi śledzić przez kilkanaście minut.

    TG