  • Data: 2009-11-27 10:05:35
    Temat: Re: Okap - pochłaniacz - ktore parametry istotne?
    Od: "pytas" <c...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie w instrukcji pochłaniacza napisali ze za pochłanianie zapachów
    odpowiada filtr weglowy ktory trzeba wymieniac raz na poł roku i za niego
    płacić.

    Czytałem gdzies o wentylacji grwitacyjnej i napisali ze powietrze powinno
    wchodzić przez otwory (lub nawiewniki) w oknach w najdalszych pokojach a
    wychodzic przez kratki w łazience i kuchni. Czyli ten Twój fachowiec ma
    trochę racji mowiac ze rura z okapu moze pogorszyc normalna wentylację.
    Czy wgole masz otwarte te kratki w kuchni bo wiem ze czesto ludzie błednie
    je zamykają zeby ciepło nie uciekało.