    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: PC a GAZ
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Sat, 7 May 2016 16:26:44 +0200

    Sat, 7 May 2016 14:07:46 +0200, Sebastian Biały

    > Więc coś Ci poradzę: Zorganizuj *dwa* źódła ciepła. Przypadek kolegi,
    > który dość mroznej zimy (3 lata temu?) stracił zailanie gazem na kilka
    > dni mając przy tym niemowlę w domu, dał mi do myślenia.

    Okoliczności? Prądu tez nie miał? Ja będę miał zabezpieczenie PC w postaci
    piecyka na PB z butli, bo żona się trzęsie, że zamarźniemy. :P Powinno to
    kosztować nie więcej jak 1500 zł. Wątpie aby było choć raz użyte, ale... :P

    > Z tego co obserwuje wielu włascicieli co na gaz predzej czy później
    > przechwala sie przed znajomymi że 18 stopni jest op-ty-mal-ne. Nie
    > rozumiem dlaczego :D

    Szwagier też lubi takie temperatury, a do biednych raczej nie należy --
    choć można Go zaliczyć do oszczędnych. W każdym razie ja zawsze u Niego
    marznę.

    Przy kalafiorach muszę mieć ze 23 stopnie, przy podłogówce wystarczy mi
    20-21. Więc to może być klucz do tej "optymalizacji" znajomych i nie ma się
    z czego szczególnie śmiać jak się nie zna ich preferencji. :P

    --
    Pozdor
    Myjk