    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: PLC a elektrozawory
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    Date: Thu, 17 Sep 2020 08:14:49 +0200

    Mon, 14 Sep 2020 21:47:05 +0200, Marek

    > A gdzie podłoga? Będą później wszystko demontować/wynosić, żeby
    > pomieszczenie wykończyć?

    Ja mam surowy beton na podłodze w "kotłowni" i taki pozostanie. Ew. go
    zagruntuję, może jakiś epoksyd pójdzie. Ale coraz bardziej skłaniam się ku
    temu aby tam został beton (tak samo na ścianach jest goły tynk CW). Jak już
    to skonfiguruję to moja obecność się tam będzie ograniczać do koniecznego
    minimum. Inwestowanie tam w płytki, czy to na podłodze czy na ścianach
    (albo nawet w zwykłą farbę) jest wywalaniem pieniędzy w błoto. No bo po
    cholerę pompa ciepła i rury z pompami mają mieć takie same "warunki" jak ja
    w toalecie? Absurd. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk