    Subject: Re: PLC a elektrozawory
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5f626ac5$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 17 Sep 2020 11:06:31 +0200

    W dniu 2020-09-16 o 23:21, Marek pisze:

    > Patrz a bez liczenia 1.5mm2 na zwarciu i zabezpieczeniu 25A  nie
    > odparawal jak powinien, magia.

    Czego oczekujesz ode mnie? Skoro masz braki w wiedzy, nawet z zakresu
    szkoły podstawowej to i tak tego nie zrozumiesz dlaczego w jednym
    przypadku przewód wytrzyma, a w innym nie.

    > Czyli wniosek z tego, że wszystkie  rozdzielnice  są nagle
    > niezabezpieczone, bo się tego nie da policzyć.

    Poprosiłem Cię, abyś podał maksymalną wartość oraz typ zabezpieczenia
    jakie jest w stanie zabezpieczyć taki przewód przed skutkami zwarć. Albo
    chociaż podał wzór lub gdzie szukać tych wzorów. Chciałem się upewnić
    czy wiesz o czym piszę i czy rozumiesz w czym jet problem.

    Podałeś przykład, który nie ma nic wspólnego z doborem zabezpieczeń
    przewodów przed skutkami zwarć, a do tego jesteś chamski i arogancki.
    Zachowujesz się jakbyś pozjadał wszystkie rozumy świata. Irek Ci
    napisał, że jesteś teoretykiem. Ja natomiast uważam, że Ty nawet nie
    jesteś teoretykiem, bo teoretyk to ktoś, kto choć zna teorię, a Tobie po
    prostu brak zarówno teorii jak i praktyki.

    > Wez juz na prawdę zajmij sie tym wodnym chlebem....

    Wybacz, ale mój czas jest zbyt drogocenny, aby poświęcać go dla takich
    aroganckich nieuków jak Ty.