    Date: Sat, 27 Nov 2021 22:47:22 +0100
    Subject: Re: PV - Niemcy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: yarecky <n...@o...pl>

    On 26.11.2021 21:04, a a wrote:
    > Znów nic nie zrozumiałeś
    >
    > Merkelówna zadekretowała, że prąd z solarów na domku Helmuta, jedynie na własne
    potrzeby.
    > I wszyscy Mimce o tym wiedzą
    >
    > I to indywidualna decyzja każdego, czy potrzebuje prąd solarny , gdy słonce świeci
    >
    > Solary sa już tak tanie, że n ie jest to żadna inwestycja.
    >
    > Ale mogły być tańsze w Europie od 10 lat, ale Brókselka chciała zmonopolizować
    rynek, bo mimieckie producenty produkowały solary 200% drożej niż Chińc zyk
    > i mimieccy lobbyści wystąpili o nalożenie ceł antydumpingowych na chinskie solary,
    gdy żadnego dumpingu nie było

    > Mimieckie producenty solarów i tak zbankrutowały, ale jeszcze wyrwały dotacje
    łónijne na fabryki - do 100 mln euro

    > I łónijny konsument płacił za solary najdrożej na świecie o 100% więcej niż reszta
    świata

    > Gdy rozmawiałem z łónijnym komisarzem w sprawie cel dumpingowych i chciałem , aby
    ich nie wprowadzał, to się pytał, czy rep;rezentuję łónijnych konsumentów.

    > To odpowiedzialem, że tak, bo interes każdego łónijnego konsumenta jest taki, aby
    płacić za solary taniej a nie drożej

    > I jako dobry samarytanin czyniłem wszystko aby cla antydumpingowe upadły
    >
    > Na to komisarz odpowiedział, że wszystko jest juz ustalone i postanowione
    > no i te monopolistyc zne cła weszły i każdy w Europie zapłacil o 100% drożej za
    solary,
    > niż reszta świata.
    >
    > Nie miałem prawnych środków aby komisarza zdymisjonować, za działanie na szkodę 500
    europejskich konsumentów,
    > ale nadal można wystąpić z pozwem o odszkodowanie i może to uczynić każdy
    Europejczyk , który przepłacił 100% więcej za solary,
    > bo to była decyzja, która Europejczykom najbardziej zaszkodziła
    >
    > A po tej decyzji komisary łónijne się spotkały i uchwaliły wniosek aby zlikwidowac
    komisara od ochrony praw konsumentów, bo rzekomo wszyscy dbali o prawa konsumentów.

    > A co do faktów
    > to będzie w całej Łónii obowiązek instalowania solarów na dachach i projektowania
    dachów tak, aby moc z solarów była optymalna

    > Na Intersolarze w Monachium rekomendowano instalację na dachach plaskich, w
    kierunku wschód= zachód, z koziołkami w środku, aby rozmyc pik mocy w południe w
    czasie

    Mam do Ciebie jedną prośbę, skoro już piszesz na tę grupę (zazwyczaj
    głupoty, ale masz takie prawo - Twój wybór co po sobie zostawisz). Czy
    mógłbyś posługiwać się językiem polskim, unikać przekręcania wyrazów,
    zwłaszcza nazw własnych?

    Z góry dziękuję,
    Yarecky.