  • Data: 2023-03-01 09:44:59
    Temat: Re: PV - faktura PGE
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.03.2023 o 09:29, Cavallino pisze:

    > Wśród właścicieli bev, jest to jednak znacznie większy %. ;-)

    Grałeś kiedyś w GTA? Jest tam taki myk, że jak masz jakąś furę, to obok
    Ciebie jadą w podobnych ale są też lepsze fury.

    Jak masz już najlepszą, to obok Ciebie jadą takie same najlepsze. Myk
    polega na tym, że jest to uwypuklone.

    Wiele razy w życiu NIE WIDZIAŁEM wielu samochodów, jeżdząc swoim ale
    widziałem prawie wszystkie takie jak mój. Za każdym razem tak się
    dzieje, kiedy kupuję inny samochód, którego wcześniej nie widziałem i
    pyk, nagle widzę takie same dookoła.

    Już Ci pisałem, że patrzę na ogólny koszt zakup auta + eksploatacja i
    jak dotąd przez 10 lat nie wydałem łącznie tej kasy, którą wydałbym na
    sam zakup elektryka. Za paliwo w lwiej części płaci mi klient więc mam
    zwrot.
    Resztę obsługi/zasięgu itp, pomijam bo to nie temat na tą grupę.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>