  • Data: 2021-11-22 16:31:26
    Temat: Re: PV - pseudo off grid
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a-mppt-20a-bluetooth-10192868196

    > Łoo Panie, nie stać mnie na takie fanaberie ;-)
    > Ale, jak bym się zdecydował - wiesz może ile mi da A na wyjściu przy 24V
    > jak mu podepnę te dwa moduły po 46V każdy?
    > Tyle co dają max A panele - czy tyle ile wynika z mocy wejściowej?

    Powinno być podobnie, znaczy 20A. Co prawda masz wtedy kombinację z
    rozłączaniem paneli z układu szeregowego i podłączenie równoległe
    paneli. Jak podłączysz tam PWM to nichuja 20A nie pojedzie z tych dwóch
    paneli :)

    > Kiedy ten MPPT daje 20A na akumulator?

    Jak obciążysz UPSa poborem :] Bez poboru to da tyle A na aku ile wynika
    z pojemności akumulatora i jego stanu naładowania. W skrajnym układzie
    (rozładowany) to może być nie więcej niż 10A bo wynika to z układu
    ładowania sterownika do stanu napięcia akumulatora. Piszesz że masz
    40Ah, więc oporność wew akumulatora nie jest mała w porównaniu do 220Ah,
    który by łyknął te 20A bez problemu w stanie rozładowanym 100% ale tylko
    chwilę, bo potem prąd spadnie, kiedy napięcie akumulatora wzrośnie:)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>