  • Data: 2021-11-24 17:09:41
    Temat: Re: PV - pseudo off grid
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2021 o 23:28, Janusz pisze:

> [...]
    hematic-12v-24v-10a-pwm-control-dimmer-of-speed-for-
    dc-motor-circuit.png

    > No widzisz, nie masz pojęcia a zabierasz głos, przyjżałem się schematowi
    > tego PWM i mogę z całą stanowczością powiedzieć że tam NIE ma
    > stabilizacji napięcia tylko jest prądowa, ale to dla ciebie to samo :) nie?

    Hmm, załóżmy że masz rację. Teraz napisz skąd ta stabilizacja prądowa
    czerpie informację o stanie naładowania akumulatora?

    Pewnie, kiedy akumulator jest już pełen, to odkręca się korek i ze
    środka wyłazi pamperek i dzwoni do sterownika, że się przelewa i żeby
    przestał stabilizować ten prąd, bo wszystko wybuchnie :)

    Sam wymyślasz te bzdury, czy Ci ktoś podpowiada?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>