    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 8 Sep 2021 15:21:37 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Panele od Columbusa - ocena oferty
    From: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 8 September 2021 at 22:16:50 UTC+2, Kris wrote:
    > środa, 8 września 2021 o 16:21:48 UTC+2 Myjk napisał(a):
    > .
    > Niby racja
    > Ale z historii grupy wynika że w okolicach świętej wieży jest doświadczona, lokalna
    firma co to 350m2 styro na posadzkach układa w kilka osób ponad miesiąc
    Byłem w chinskiej hurtowni krajowej i paneli solarncyh są tysiące 2zł / 1W

    czym większa moc tym cena za 1 W mocniej spada

    Celem jest 0,30$ / 1 W

    Czym większa moc, tym większy panel, bo sprawnośc ogniw stała
    i latwiej o uszkodzenie,. pękanie szkła hartowanego, bo naprężenia latem coraz
    większe, gdy upały tropikalne, podobnie zima, podczas silnych mrozów, szkło hartowane
    lubi pękać.

    Pękania paneli nie uznaje się za wade techniczną, ani nie obejmuje gwarancja, gdyż to
    uszkodzenie mechaniczne.

    Można instalować i 1000W panele, tylko po co, gdy się uszkodzi to koszt wymiany 3
    razy większy