  • Data: 2018-08-20 09:23:02
    Temat: Re: Parę tematów poszukuję
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 09:06:19 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Ale kurzu Ci nie pozbiera, musisz po nim myć podłogę, ja nie muszę, ja
    > tylko lekko przecieram bo to wystarcza chyba że są plamy np w kuchni.

    Nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym kurzem. Chodzi Tobie o to że wylot powietrza z
    odkurzacza wzbija kurz?
    Stare odkurzacze z dziura w zadku po włączeniu faktycznie przeciągi wywoływały i kurz
    z podłogi mógł się wzbijać w powietrze
    Teraz używamy dwa Zelmery tradycyjne i jak się takiego włączy to nie zauważyłem żeby
    kurz z podłogi się w powietrze wzbijał. A przy łazikach typu irobot to tego problemu
    nie ma w ogóle jak myślę. Tu teoretyzuje bo nie miałem do tej pory z irobotami do
    czynienia ale ceny sa już akceptowalne więc pewnie przetestuje jak którys z aktualnie
    używanych odkurzaczy mi padnie