eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePierwsze uruchomianie kotła CORe: Pierwsze uruchomianie kotła CO
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Pierwsze uruchomianie kotła CO
    Date: Wed, 18 Nov 2009 18:57:15 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 22
    Message-ID: <he1b5l$gna$1@news.interia.pl>
    References: <hdtko6$qfb$1@inews.gazeta.pl> <hdtpv0$nod$1@news.interia.pl>
    <hduipv$1e7p$1@news2.ipartners.pl> <hduhmu$93c$1@news.interia.pl>
    <he19h2$2kmb$1@news2.ipartners.pl>
    Reply-To: "Maniek4" <b...@w...pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-114-141-185.dynamic.gprs.plus.pl
    X-Trace: news.interia.pl 1258565621 17130 77.114.141.185 (18 Nov 2009 17:33:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Nov 2009 17:33:41 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-Antivirus: avast! (VPS 091118-0, 2009-11-18), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: tomaszko44 % poczta+fm
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:378464
    [ ukryj nagłówki ]


    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci
    news:he19h2$2kmb$1@news2.ipartners.pl...

    > A skad sprzedawca wezmie drugi egzemplarz karty gwarancyjnej producenta ?

    Od producenta/importera rzecz jasna. Takie rzeczy to zaden problem,
    wystarczy chciec.

    >W interesie producenta bylo zachecic gwarancja kupujacego do zakupu jego
    >produktu. Teraz w jego interesie jest by >nabywca nie obciazyl go kosztem
    >naprawy gwarancynej.

    I zniecheca potencjalne firmy fo wspolpracy i sprzedazy ich produktow. To
    bardzo krotkowzroczne widzenie. Niezadowolenie klientow skupia sie na
    sprzedawcy a ten przez taka laskawosc znajdzie sobie inny towar do
    sprzedazy. Tego na rynku jest jak u glupiego beretow. Wizerunek firmy jest w
    jej interesie a nie kombinowaniu na gwarancjach.

    Pozdro.. TK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1