  • Data: 2012-12-20 16:09:01
    Temat: Re: Pleśń/Grzyba na ścianie
    Od: "Adams" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1370a860-1b45-4b52-9841-
    Czesc ;-)))
    >Właśnie sprawdziłem:
    >Mam w oknach zamontowane wywietrzniki. Były zamknięte.
    >Okna mam mokre.
    >Pranie gotowanie no i ostatnio włączyliśmy nawilżacz bo synowie chorują.
    >A żona mówi że za sucho za sucho.
    >Myślę że to jest powód.

    Mysle ze masz racje.
    Kup jeszcze dzis jesli nie masz najtansza "stacje pogodowa"
    ktora bedzie pokazywala wilgotnosc (cena od 20PLN kupisz
    w kazdym sklepie sieciowym typu Kaufland, Lidl)
    lub higrometr, ale mysle ze taka stacja to fajny bajer
    i sprawdz jaka jest wilgotnosc.

    >Zastanawia mnie tylko jedno jestem z Krakowa.
    >Teraz jest w miare zimno.
    >Ale większe mrozy były wcześniej wiec dlaczego teraz a nie wcześniej.

    Wbrew pozorom suche mrozne powietrze nie jest zle,
    Najgorsze to wilgotne powietrze w zimne dni wydaje sie ze
    jest dwa razy zimniej zimą zas latem ze nie wiadomo jak parno.
    Ale to takie moje pierdolencje nie zwiazane z tematem,

    Daj znac co pomoglo

    pozdrawiam
    Adams