eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePolacy kupują coraz mniej samochodów. Załamanie na rynku › Re: Polacy kupują coraz mniej samochodów. Załamanie na rynku
  • Data: 2022-05-23 23:53:46
    Temat: Re: Polacy kupują coraz mniej samochodów. Załamanie na rynku
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 23 May 2022 at 20:53:34 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:
> [...]
    uja-coraz-mniej-samochodow/sjlg6jy
    > Praktycznie nie da się w rozsądnym terminie zamówić auta. Moje zamówione w
    > listopadzie miało być na czerwiec a będzie na wrzesień i to z innym
    > wyposażeniem niż zamawiałem.
    > Profilaktycznie zamówiłem drugie u innego dilera - miało być na marzec,
    > mamy maj a jeszcze go nie ma.
    > Dostałem za to w między czasie info, że nie będzie ładowarki indukcyjnej,
    > wczoraj diler dzwonił i mówił, że nie będzie szyby ogrzewanej.
    > Zamówienia z początku tego roku miały być pierwotnie do odbioru
    > listopad/grudzień.
    >
    > TG
    weszła nowa legislacja i nowe samochody można kupować bezpośrednio w fabryce, bez
    posrednika, czyli dealera, który jest niepotrzebny, bo niepotrzebny jest nikomu jakiś
    salon , generujący duże koszty

    Kto kumaty to kupuje samochód w fabryce i nie musi na nic czekać, bo wie co jest i co
    będzie i w jakiej cenie.