  • Data: 2010-02-24 19:23:52
    Temat: Re: Połączenie obudowy Z płyt GK ze ścianą.
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-24 17:57, scream pisze:

    > Wedlug europejskich systemow takie polaczenia robi sie ślizgowo (np. akryl,
    > "kontrolowana linia pęknięcia" i tym podobne bzdury), więc prawdopodobnie
    > we wszystkich poradnikach przeczytasz, ze tasmy nie nalezy wklejac. Ta
    > tasma tak naprawde łamie wszelkie zasady dotyczace zabudow z kartongipsu.
    > To amerykanski system i tam wkleja sie tasme w wewnetrzne narozniki - ta
    > tasma m.in. do tego służy, zeby stosowac ja na polaczenia zabudów ze
    > scianami.

    A powiedz mi jak to praktykuje się przy wykańczaniu poddaszy?
    Czy można pokusić się o wklejenie solidtapu na łączenie skosów i sufitów
    z KG ze ścianami murowanymi? Czy tam to tylko i wyłącznie akrylowe
    wypełnienie?
    Rozumie sens stosowania akrylu w tym miejscu ale wiem, że tego ładnie
    nie zrobię. Co innego wklejenie narożnika solidtape.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...