    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 21 Nov 2021 15:33:12 -0800 (PST)
    Subject: Re: "Polskie złote rączki" w TV Zoom
    From: a a <m...@g...com>

    On Monday, 22 November 2021 at 00:08:10 UTC+1, Uzytkownik wrote:
> [...]
    zwrotu, czyli już raz opuścił certyfikowaną ISO9000 sieć dystrubucji i sprzedaży
    > Nie odróżniasz towaru używanego od zwróconego, nieużywanego. Poza tym
    > "mówimy" o produktach, na których widać ślady używania i takich, których
    > nikt nie przyjmie do zwrotu jeżeli będą nosiły ślady używania lub będą
    > zniszczone.
    mogło je przymierzać i pozostawić w środku grzybicę stóp, ani nie kupuję niczego w
    internetu, bo tam też jest prawo zwrotu, czyli przymierzania ubrań, butów itd. itp.
    > To w jaki sposób je kupujesz? Nigdy nie przymierzasz przed zakupem?
    > Kupujesz kota w worku? A jeżeli przymierzasz to dlaczego uważasz, że Ty
    > masz prawo przymierzać, a nikomu innemu przymierzać nie wolno?
    >
    > Dlaczego za Twoje przymierzanie ma płacić sprzedawca, skoro chcesz aby
    > był rabat na towary ze zwrotów?
    > To nie jesteś "eko".
    wilgotnej szopie, a potem oddaje to co nie wykorzystał

    > A czasami cement czy gips nie są pakowane w worki papierowo-plastikowe,
    > które są zabezpieczone przed wilgocią?
    >
    > A w wielu składach budowlanych te worki są składowane na paletach pod
    > chmurką, nakryte tylko kawałkiem folii. Jak zamoczysz papierowy worek to
    > Ci nie przyjmą zwrotu. A jeżeli worki nie były zalane wodą to jaka jest
    > różnica? Liczy się przecież data ważności.
    i one się wyginają, potem, je zwraca

> [...]
    > przymierzane o te 10% taniej.
    >
    > Następny klient przymierzy i zapłaci 10% i znów kolejna obniżka o 10%
    >
    > W końcu któryś z klientów kupiłby za 20 czy nawet za 10% ceny zdając
    > sobie sprawę ile osób je przymierzało, a sprzedawca zarobiłby swoje.
    >
    > A jakby tak wprowadzić podobną sprzedaż np. chleba, masła, może gorzałki? :)
    ==Nie odróżniasz towaru używanego od zwróconego, nieużywanego. Poza tym
    "mówimy" o produktach, na których widać ślady używania i takich, których
    nikt nie przyjmie do zwrotu jeżeli będą nosiły ślady używania lub będą

    To jest bełkot.
    Towar który opuścił system dystrybucji, sprzedaży, traci status towaru nowego.

    Ślady użytkowania to kolejny bełkot
    bo nie jest znana procedura ich wykrywania, ani p[rawnie opisana.

    Suszarka do włosów, zwrócona, została załączona, grzałka się nagrzała, wygrzała się
    spirala, c eramika i po rozebraniu i obwąchaniu, serwis wskaże, czy była używana

    A ile razy ?
    Kto to wie i kogo to obchodzi.

    Wazne , że już nie jest nowa
    a jak nie nowa to używana i takiej nie chcę kupić, testowanej w domu przez Zenka 100
    razy do suszenia włosów aby oddac i otrzymac zwrot kasy.

    Prawo zna termin, towar z wystawy, powystawowy
    i ten telewizor, wygrzany na półce przez 6 miesięcy, codziennie załączony, nie jest
    nowy, bo jest wypakowany i używany 6 miesięcy, dlatego jest sprzedawany jako
    powystawowy, czyli używany, czyli taniej.

    Jakiś market meblowy domowy się reklamuje, że zwrotu bezterminowe

    I co, Zenek kupi krzesła, poużywa, odkurzy i odda po 6 miesiącach i dostanie zwrot
    kasy
    a Kryśka przyjdzie i sprzedadzą jej używane sprzęty jako nowe

    To jest Brókselski syf