  • Data: 2023-10-27 15:21:41
    Temat: Re: Pomarańcza w doniczce
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.10.2023 o 22:02, 1634Racine pisze:
    > Trybun w news:u6h6ff$pct0$1@dont-email.me
    > [...........]
    > [................]
    >
    > 1. jaka ziemia? cos w stylu..."do palm" moze byc?  + perlit + keramzyt?
    > 2. pestki: jak gleboko do ziemi?
    > 3. ile podlewac/jak czesto?

    Spod krzaka leszczyny, struktura prawie torfowa,najlepsza w ogrodzie,
    nie wiadomo tylko czy dla pomarańczy.
    Różnie, najszybciej skiełkowała leżąca na wierzchu, jednak wypuściła
    kilka łodyg.
    Przed skiełkowaniem dość mocno, po umiarkowanie. Jednak coś w mojej
    metodzie nie wyszło, bo po osiągnięcie około 10cm wzrost się zatrzymał i
    tak pozostał do dzisiaj.
    Chyba jednak spróbuje z mandarynkami, podobno są mniej wymagające i
    łatwiejsze w uprawie.