  • Data: 2022-08-25 10:35:20
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-cwu - warto?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2022-08-25 o 08:08 +0200, Cavallino napisał:

    > Ale za serwis zapłacić musisz.

    Ja nie płacę, a żyję. Żadnych gwarancji ani ubezpieczeń też od nikogo
    nie oczekuję. Wyczyszczenie bojlera raz na kilka lat zajmuje od 30 do
    60 minut, w zależności od dojścia. Żadnego wymieniania anod nie robię,
    jak bojler zaczyna kapać to wymieniam całość, ale to się zdarza (w
    moich lokalach) tylko przy kilkunastoletnich egzemplarzach, więc bojler
    już dawno zamortyzowany.

    Mateusz