  • Data: 2016-04-21 23:03:57
    Temat: Re: Posadzka w wynajętym garażu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-21 o 21:19, Marek pisze:

    > A Tobie nie przeszkadza, ze facet podajacy sie za eksperta w dziedzinie budowlanej
    radzi komus nasączanie trujacymi zwiazkami posadzki?

    Ja nie Putin a to wolny kraj i kazdy moze mowic co chce.

    > Nie mam nic przeciwko chorym umysłowo, jesli nikomu nie szkodzą.

    Zawsze mozesz wykazac bledy. To nie wstyd czegos niewiedziec.

    > W innych przypadkach kultura przestaje obowiązywać.

    To jakbys twarz zamienil na dupe. Twoja sprawa jak wolisz byc
    postrzegany. W kazdym razie bedziesz wiedzial jak ktos znow spyta czy
    nie przesadzasz.

    TK