  • Data: 2021-09-21 12:13:28
    Temat: Re: Powietrzna pompa ciepła wysokotemperaturowa
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 21 September 2021 at 08:56:42 UTC+2, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > ano są, pisaliśmy już z rok temu na ten temat - zapomniałem o tym. Ale
    > kosztują swoje.
    >
    > TG
    Nie ma znaczenia czy moc jest stała czy sterowana sinusoidalnie, czyli elastycznie.
    Wibracje są zawsze generowane i slyszalne i szkodliwe dla zdrowia, bo przenoszone
    fundamentem na cała konstrukcję budynku.

    W Stanach, Kanadzie nikt nie wiesza cięzkicch kaloryferów na ścianach, ale ogrzewanie
    jest nadmuchowe, do każdego pokoju.

    Ale jak rodzina przyjedzie to spać nie może bo całą noc słyszy szum powietrza i
    wentylatory

    Infradźwieki są zabójcze dla zdrowia i dlatego zakazano budowy farm wiatrowych,
    instalacji turbin na terenach zamieszkanych