  • Data: 2021-04-21 23:51:52
    Temat: Re: Problem z różnicówką
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.04.2021 22:10, Jacek wrote:
    > Dzięki. Trochę mnie pocieszyłeś.
    > Jacek

    Sam falownik tego efektu nie robił tylko robił to filtr w momencie
    włączania mu napięcia. Miał duży prąd początkowy i pewnie kondensatory
    puste to powodowały. Samego filtru nie mogłem włączyć.
    Kupiłem na Allegro z zamiarem odesłania jakby nie zadziałała. Inna
    różnicówka AC wybijała tak samo.
    Przyszła ta "A" 30mA i od razu przeszło.