  • Data: 2018-08-28 15:07:08
    Temat: Re: Projekt bramy przesuwnej
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 sierpnia 2018 12:55:04 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Co do obciążenia wózków- jak brama długo bywa otwarta(wtedy siły na wózki
    największe są to można dokupić drugą rolkę najazdowa i drugie gniazdo najazdowe i
    zamontować je z tyłu bramy. Wtedy zarówno w pozycji otwartej jak i zamkniętej żadne
    dozę siły na wózki działać nie będą.
    > Ale to przerost formy nad treścią już

    Ja nie mam nawet gniazda najazdowego przy zamkniętej bramie :)
    Też działa spoko od kilku lat :) Myślę, że uciowi chodziło właśnie o ten
    współczynnik "połowa światła bramy". Ja zdaje się mam bramę 6,5m długą
    przy świetle 4m więc minimalnie więcej niż połowa.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.