  • Data: 2018-07-06 15:09:51
    Temat: Re: Projektor ciag dalszy.
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 6 lipca 2018 14:54:34 UTC+2 użytkownik WS napisał:

    > No to realizuje jak umie i na ile je stac ;)

    Dlatego należy zerwać z tą fikcją ubezpieczenia społecznego.

    > tylko ta skladke na zus czyli niby ubezpieczenie emerytlne nalezy traktowac jak
    zwykly podatek, a nie analizowac jak inwestycje w emeryture... i miec swiadomosc, ze
    dostanie sie kiedys tak samo ~1 kPLN/mc :(

    No właśnie. 50 lat płacenia zusu po 1300 i może niektórzy dożyją do
    emerytury i posiedzą na niej kilka lat :D Czemu więc nie skończyć z tą
    fikcją i nie dać ludziom możliwości odkładania na prawdziwą i dziedziczoną
    emeryturę?

    > Aktualnie ze 2 "przedsiebiorcow" z min. stawka ZUS musi sie zrzucic na 1 emeryta...

    Co Ty gadasz. Przedsiębiorcy nic nie dają tylko kradno! Złe kapitalisty,
    szmaciane prywaciarze!

    > Natomiast NFZ to jest cos, czym nalezy sie zajac...

    Mam kilka namiarów na duże buldożery jakby co.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.