  • Data: 2013-02-09 21:40:41
    Temat: Re: Pustaki Jopek -opinie
    Od: quent <q...@b...gmail.kom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-09 14:10, Budyń pisze:

    > mówie o każdej ceramice "dziurawej".
    > I teraz dalej - właściwie masz jeszcze do wyboru silke, ale ona
    powoduje straty ciepła w dół - niby nie jakies kosmiczne, ale jesli
    mozna je wyeliminować poprzez zastosowanie betonu komórkowego no to
    czemu nie.

    Ewentualnie dolny pas z bk a reszta w górę - silka.

    Z tym bk dowolnym to osobiście uważałbym.
    Dom budowałem z ytonga, jednak na koniec musiałem dokupić kilka szt.
    innego bk. Niby także 600tka ale jednak ten "inny" kruszył się z byle
    powodu.

    Pamiętam jak przed budową analizowałem z czego budować. Ytong był niby
    najdroższy więc szukałem alternatywy. Jednak jak się okazało, różnica
    pomiędzy np. ceramiką (porotherm) a bk (ytong) na całym domu to było
    zaledwie 2tys. zł.