  • Data: 2021-02-14 17:34:34
    Temat: Re: Robot
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/02/2021 17:06, Zenek Kapelinder wrote:
    > Czyli roombe mozna sobie w buty wsadzić

    Nie, i tak chwilowo to jeden z lepszych robotów na rynku, dla osób które
    chcą aby się samo sprzątało.

    > bo jak napisałeś więcej w niej spierdolone niż dobre.

    Nie, wiecej jest dobre niż spierdolone. To tylko moje czepialstwo, bo
    zostałem o nie poproszony wprost. Możesz też poprosić o dobre strony,
    też mogę wyliczyć.

    To że *ja* się czepiam, nie oznacza że suweren też będzie. Z resztą, jak
    sam widzisz, ja sie czepiam o rzeczy które można poprawić. Przeciętny
    suweren nawet nie wie że można poprawić. Więc się nie czepia. Akceptuje
    rzeczywistość w dowolnym stanie, a jak się popsuje to idzie kupić nowe,
    zamiast odpalać drukarkę, jak ja.