  • Data: 2021-02-14 18:31:35
    Temat: Re: Robot
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A nie było na niej fabrycznie taśm klejących od spodu (zerwać z samoprzylepnych
    pasków folię ochronną i docisnąć do podłogi)?

    -----
    > Stacja dokująca Roomby 6xx i 9xx ma dwie poważne wady z którymi nic nie zrobiono
    przez lata:
    > a) ślizga się na podłodze. Co oznacza że robot nie jest w stanie na nią wjechać,
    jeśli nie jest postawiona pod ścianą oraz kiedy
    > na nią wjeżdza, przesuwa ja i gubi orientacje. Tymczasowo rozwiazuje to składąc po
    stację dokującą cienką "folię silikonową" która
    > działa troche jak
    dwustronna taśma klejąca. Myś być jednak bardzo cienka - robot nie wjedzie jesli
    będzie choć o 0.5mm wyżej (!).