  • Data: 2014-05-12 13:59:20
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 12 maja 2014 12:58:02 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

    917,Telefon_w_srodku_nocy___Ktos_sprzedal_wasz_dom__
    _Tak_.html?piano_t=1

> [...]
    >

    > firefox uzywa jakies proxy a to pozwala czytac te wszystkie niby płatne
    >
    > artykuły.
    >
    > znajomy podesłał mi takie o tych płatynych artykułach:
    >
    > Gdzies wyczytalem, ze wszystko odbywa sie na podstawie informacji jakie
    >
    > dostaje gazeta.pl od przegladarki (referer). Wyszukalem rozszezenie
    >
    > (refControl) do kontrolowania informacji zwrotnych wysylanych do witryn
    >
    > podczas ich otwierania i wszystkie je zablokowalem. Bingo, po wyczyszczeniu
    >
    > cookies wszystko smiga :) a przy okazji ograniczylem dane ktore wysyla

    Dumny z tego jesteś?
    Głupszej reakcji na wprowadzenie płatnego serwisu nie można chyba wymyślić.
    Jedną odpowiedzią powinno być zaprzestanie korzystania, bo:
    a. skoro autor sobie życzy opłat za czytanie to jego prawo, a korzystanie bez zgody
    to kradzież
    b. jeśli nie będzie czytających to autor będzie się musiał wycofać z opłat bo
    zabraknie mu reklamodawców (prenumerata to znikoma część wpływów).

    --
    ZZ@private